TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 9 - 2012

Toamna și-a intrat în drepturi și odată cu răcirea vremii, virușii își fac apariția și au grijă să lase în urmă numai amintiri neplăcute. Pentru că s-a deschis sezonul de guturai, compania nord-americană Zicam a lansat un spot pentru produsul omonim, un remediu pe bază de zinc ce ajută organismul să înlăture răceala încă din faza incipientă.

Zicam nu lasă răceala să te prindă

Sursă

Clipul publicitar personifică răceala într-un monstru odios și păros, cu secreții nazale, ochi injectați și dinți stricați. Personajul a primit și un nume sugestiv, The Cold Monster, și e înfățișat umblând liber prin oraș în căutare de victime. Pentru că mamele cu vârsta în jur de 35 ani sunt publicul-țintă al campaniei, monstrul nostru are o slăbiciune aparte pentru ele.

Ceea ce The Cold Monster nu știe, e că aceaste  femei nu își permit să se îmbolnăvească și ca atare își iau măsuri de precauție. Pentru o demonstrație de curaj în lupta cu virozele de sezon, urmăriți spotul de mai jos.

Tod Seisser și Steve Landsberg, directorii de creație ai agenției Gork din New York, au dorit un personaj credibil, astfel că monstrul nu este creat cu ajutorul efectelor speciale, ci cu al unui actor ce poartă un costum cât se poate de veridic.  Spotul, regizat de Rocky Morton, recreează suspansul unui film de groază și transmite eficient sloganul campaniei: “Go from pre-cold to no cold faster.”

close
Facebook IconTwitter Icon