TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 12 - 2012

Tnuva nu a reușit să se impună pe piața din România și a fost nevoită să se retragă din cauza crizei care nu a făcut discriminări și a lovit puternic în toate direcțiile și la toate nivelurile. Compania a ales să se concentreze pe piețele unde afacerile merg mai bine și să deruleze acolo campaniile de promovare.

Yoplait alungă norii și readuce soarele pe cer

Yoplait este una dintre mărcile cu care Tnuva se mândrește, deoarece compania o prezintă ca pe o specialitate de iaurt cu fructe care oferă nu mai puțin de 40 variante, toate la fel de gustoase. Pentru consumatorii din Statele Unite, agenția Saatchi & Saatchi din New York a creat un spot colorat, dinamic și optimist în ton cu sloganul Yoplait, It is so good!“, ce amintește de filmele cu happy-end de la Hollywood.

Optimismul la cote înalte e starea care își pune amprenta pe atmosfera din clipul publicitar. Starea de bine resimțită după ce deguști un iaurt Yoplait reușește să coloreze și cea mai întunecată zi și chiar să îndrepte vremea. Numerele de coregrafie cu umbrele colorate dau un plus de savoare vizuală acestui spot, iar ultimele cadre te duc cu gândul imediat la Mary Poppins. Coloana sonoră completează armonios atmosfera pozitivă a acestui clip. Alegerea piesei “I’m Thinking Sunshine” interpretată de Max and Simon este mai mult decât inspirată.

close
Facebook IconTwitter Icon