TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 8 - 2012

Dacă în urmă cu două luni, în Marea Britanie se lansa primul magazin online Wonderbra, în Spania cei de la Publicis derulează o campanie cu totul altfel, ce îmbină marca de sutiene cu literatura.

Deoarece noua campanie urmărește să atragă în publicul-țintă al brand-ului și femeile cu vârsta cuprinsă între 30 și 35 de ani, cei de la Publicis au regândit ambalajele sutienelor sub forma unor cărți din categora self-help, deoarece Wonderbra poate avea același efect ca literatura motivațională: să atingi un țel bine definit ce îți va schimba radical în bine viața.

Ambalajele Wonderbra din Spania arată ca niște cărți, cei de la agenție urmărind ca formatul, dimensiunile, font-ul copertelor și materialele folosite să redea exact aspectul unei cărți din categoria self-help. Pe lângă ideea inovatoare, succesul campaniei a fost asigurat și de surpriza consumatorilor din librării sau de la standurile de cărți din centrele comerciale.

Și pentru că, la fel ca literatura motivațională, un sutien Wonderbra ajută la dezvoltarea stimei de sine,  au fost concepute trei tipuri de “cărți” în funcție de scopul urmărit.

Există un Wonderbra pentru un plus de glamour.

Wonderbra și literatura motivațională

 Sursă

Unul pentru o viață profesională de succes.

Wonderbra Business

Sursă

Și unul pentru a revitaliza o relație amoroasă cam amorțită.

Wonderbra Marriage

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon