TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On April - 29 - 2012

A trecut și Women on Web, evenimentul pe care l-am anunțat chiar vineri, pe când așteptam conferințele să înceapă. A fost primul event la care am fost reprezentând Time For Ads, ceea ce m-a bucurat nespus de mult. O să încerc să scriu pe cât de scurt pot, părerile personale le voi lăsa în mare parte pentru blogul personal. Aici tratăm lucrurile serios.

Vorbitorii au fost: Tudor Chirilă, Emilia Popescu, Amalia Enache, Cristian Lupșa, iar în a doua sesiune am avut parte de discursuri din partea Cristinei Bazavan, Bogdanei Butnar, Ancăi Nistor, Iulian Văcărean, Roxanei Farca, Georgianei Gheorghe și Andrei Barbu.

Conferințele au fost moderate de Sana Nicolau și Cristian Manafu, căruia îi și mulțumim în mod oficial pentru invitație și pentru un eveniment ireproșabil organizat. Vreau să vă cer de pe acum scuze pentru faptul că nu o să acopăr tot ceea ce s-a vorbit, dar a fost un eveniment foarte interesant și lung și dacă aș scrie despre fiecare pe îndelete, cred că m-ar apuca 1 mai aici.

Tudor Chirilă a fost primul care a captivat publicul. Acesta a început prin ”nu știu exact de ce sunt aici” și a continuat cu un discurs natural și nostim despre femei, despre internet și despre relațiile dintre femei și bărbați care au suferit transformări drastice din cauza mediului în care am ajuns să trăim. El a declarat că rolul bărbatului a scăzut și că multe raporturi dintre femei și bărbați s-au pierdut pe drum odată cu emanciparea femeii.

Printre alte lucruri interesante spuse, Chirilă a concluzionat la un moment dat, referitor la internet, că ”să fii prezent pe internet e ușor, dar să fii prezent pe internet consistent, e greu”, iar aici tind și eu să îi dau dreptate. Întrebat dacă blogul a fost vreodată sursă de inspirație pentru melodiile lui, solistul de la Vama Veche a spus că ”fata în boxeri și tricoul alb” este una dintre melodiile care a ieșit dintr-o postare pe blog” și a mai zis și că mai există texte de pe acolo care ar putea fi transformate în melodii. Au fost mai multe lucruri interesante pe care aș fi vrut să le scriu aici despre discursul lui Tudor, însă din nefericire nu îmi permite nici timpul, nici spațiul foarte mult, probabil că înregistrarea ediției va apărea pe site-ul oficial.

Emilia Popescu ne-a cucerit prin simplitatea ei și felul de a fi. Acum da, sunt subiectivă, dar mie mi-a plăcut foarte mult modul în care a vorbit despre actori și despre cum vede ea internetul. Doamna Popescu, fiind ambasadoare Activia, a recunoscut că actorii în general au mari prejudecăți referitoare la apariția în reclame și chiar ea a fost cea care a pus întrebări referitoare la viața pe internet și la cum te poate ajuta sau nu. Dumneai a recunoscut faptul că îi este frică de un feedback negativ din partea celorlalți, că ”mi se pare că lumea intră cu bocancii în viața ta” și că oricum ”un actor îl cunoști după ceea ce face pe scenă”. Ceea ce a spus dumneai la conferință s-a dezbătut și pe internet, pe Twitter în special și mi-am expus și eu punctul de vedere acolo. Feedback negativ oricum o să existe, oricine prezent pe internet îl are indiferent de ce face sau nu face, indiferent de ce  spune sau nu spune și îți trebuie o anumită tărie să reziști oamenilor care nu au altceva mai bun să facă decât să stea să arunce cu ouă și roșii în tine. Omul prezent pe internet trebuie să se comporte ca un program de messenger, să aibă funcția de Add, Decline și cel mai important, funcția de IGNORE.

 Cristian Lupșa a avut o prezentare cu toate femeile pe care le-a întâlnit pe internet printre care: două Mădăline, Cristina (da, Bazavan), Sabina, Ramona etc. Ne-a povestit despre fiecare în parte și a punctat diverse lucruri, încheind cu morala ”caută femei pe net”, ceea ce e un sfat destul de bun, un îndemn spre cunoașterea oamenilor cu care vorbești, cunoașterea sufletelor de dincolo de ecrane.

Georgiana Gheorghe, manager comunicare Danone, a preluat apoi ștafeta vorbind despre campania #obiceiurisanatoase derulată în online. Cred că sunt mulți care cunosc această campanie, eu știu destul de multe despre ea, am urmărit unele articole. În mare, 6 bloggerițe (Denisa Bârgău, Andreea Ursu, Ruxandra Predescu, Oltea Zambori, Raluca Popa, Alina Crâncău) au vorbit în articole și pe rețelele sociale despre obiceiuri sănătoase pe care oricine ar trebui să le ia în considerare. Ceea ce nu știam și am aflat a fost că nu au existat direcții concrete în care fiecare trebuia să o ia, bloggerițele și-au ales singure unghiul de abordare, ceea ce mi se pare interesant pentru că pune și creativitatea fiecăruia în funcțiune. Ele au scris peste 120 de articole și peste 85 de articole despre calendarul #superfete cu #obiceiurisanatoase. Campania merge chiar mai departe, în mai se va lansa platforma obiceiurisanatoase.ro care va include toate brandurile Danone și pe care o așteptăm cu nerăbdare.

A doua sesiune a fost începută de jurnalista Cristina Bazavan. Îmi pare sincer rău că nu o să vorbesc mai mult despre ea, prezentarea ei mi-a plăcut cel mai mult. Consider că vorbele mele nu i-ar face dreptate, așa că vă las să citiți singuri despre 10 reguli care te fac să trăiești frumos în online. Modul ei de a gândi și toate ideile expuse m-au făcut chiar să vreau să îmi fac și eu un astfel de set de reguli pentru a îmi trăi și mai frumos viața în online și offline.

Bogdana Butnar a vorbit despre online și despre socializare, subiecte atinse și în alte conferințe (la Webstock de acum 2 ani sau la Women on Web 2011, nu mai știu exact, îmi aduc aminte că spunea cam aceleași lucruri și făcea o comparație pe atunci cu nerăbdarea pe care o aveam atunci când ne trimiteam scrisori prin poștă). A vorbit despre faptul că nu mai există timp fizic pentru a cunoaște oamenii din jurul nostru, lucru cu care oricum nu sunt de acord, dar o să păstrez tema asta pentru blogul personal.

Anca Nistor ne-a vorbit despre bijuteriile cu poveste și despre misiunea asociației Touched România de a reînnoi viețile mamelor și copiilor aflați în dificultate. Am aflat astfel despre proiectele sociale Centrul Maternal ”Casa Agar”, programul de suport pentru copiii în asistență maternală, programul voluntariat dedicat bebelușilor abandonați sau bolnavi și altele.

Iulian Văcărean a vorbit despre Femei pe Mătăsari, de la cum a început proiectul până unde a ajuns. Acesta este un alt eveniment cu care sunt familiarizată, deși nu am luat parte la el anul trecut. Au fost diverse spectacole artistice, culturale etc., iar anul acesta se pare că ediția se va ține pe 22-24 iunie, deci poate ne vedem acolo!

Roxana Farca de la LumeaMare ne-a vorbit despre călătorii și despre cum ”succesul se măsoară în oamenii din jurul nostru și cei pe care îi întâlnim pe drum” și din nou mă văd obligată să îi dau dreptate. E un sentiment absolut extraordinar când întâlnești oameni dornici să vorbească, să povestească și să își împartă experiențele și trăirile cu tine. De asemenea, Roxana a anunțat că în curând se va lansa și noul site slowride.ro pentru femeile pasionate de motociclete.

Ultimul vorbitor a fost Andrei Barbu, care ne-a prezentat proiectul Coșul de Legume început în 2011. Din nou, am avut ocazia să cunoaștem povestea din spatele business-ului, beneficiile modului în care funcționează și chiar de unde a plecat totul.

Mi-ar fi plăcut să vă pot expune mai multe despre ce s-a întâmplat și discutat, însă deja a ieșit un articol foarte lung.

Câteva dintre brandurile prezente au fost: Activia (Danone, sponsor principal), Coca-Cola, Bucovina, MEOWmade care ne-a oferit brățări lucrate manual, iar partenerii media au fost: Femeia, Cosmopolitan.ro, Miresici.ro, Mami.ro, Parinti.com, Eva.ro, Cinemagia și hotcity. Evenimentul a fost organizat de Evensys și transmis live online cu sprijinul Radio Lynx.

close
Facebook IconTwitter Icon