TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 21 - 2012

După succesul repurtat cu “Think small” și ”The Force” din 2011, Volkswagen revine cu o campanie nou-nouță, denumită ”Why VW“. Realizată împreună cu agenția Deutsch din Los Angeles, ”Why VW” demarează cu un spot TV plin de zâmbete: “Smiles“.

Volkswagen într-un spot plin de zâmbete

Clipul publicitar înfățișează cronologic oameni din toate categoriile de vârstă care râd cu poftă transpunând astfel sloganul ”It’s not the miles, it’s how you live them.” Spotul face trimitere și către un nou website, whyvw.com, care prezintă o modalitate nouă de organizare a conținutului. Acesta este împărțit în două secțiuni: Valori și Povestiri.

Secțiunea “Valori” conține informații despre produsele Volkswagen, precum și 5 filmulețe cu proprietari de mașini ale brand-ului în care aceștia vorbesc despre valorile definitorii ale mărcii de automobile: calitate, siguranță, valoare, protejarea mediului înconjurător și performanță.  Secțiunea dedicată povestirilor preia istorisirile împărtășite de consumatori pe site-ul VW.com, dar și pe pagina oficială de FacebookVolkswagen.

Se pare că și  Volkswagen mizează pe latura sensibilă a publicului odată cu lansarea unei noi campanii ce cuprinde un spot care îndeamnă la o viață care ar trebui trăită cu cât mai multe zâmbete. :)

close
Facebook IconTwitter Icon