TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 8 - 2012

Van Cleef & Arpels dezvăluie patru noi imagini din campania “La nature s’y tromperait” lansată anul trecut. Realizată alături de agenția BETC Luxe, campania mizează pe legătura dinte desăvârșirea naturii și cea a bijuteriilor Van Cleef & Arpels.

Van Cleef & Arpels – bijuteriile și natura dezvoltă o relație armonioasă

Conceptul campaniei “La nature s’y tromperait” are în vedere faptul că în realizarea bijuteriilor sale, Van Cleef & Arpels împumută din măiestria naturii în materie de  perfecțiune, frumusețe și delicatețe, astfel încât și aceasta rămâne fermecată de esteticul obiectelor de podoabă.

Print Van Cleef & Arpels Flori

Publicate la un an de la debutul campaniei, cele patru noi imagini întăresc poziția companiei pe piața de bijuterii de lux și continuă legătura magică dintre bijuterii și natură. În noile printuri apar fluturi, fulgi de zăpadă și flori ce se întrepătrund cu detalii conținute de podoabe. Fotografiile au fost realizate de cuplul italian Coppi Barbieri, iar campania va continua să apară în presa tipărită, pe afișe și Internet.

Print Van Cleef & Arpels Stele

 

Print Van Cllef & Arpels Fulgi de zăpadă

Foto

 

close
Facebook IconTwitter Icon