TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On July - 31 - 2012

Ultimat Vodka se află în plină campanie de promovare, iar ultima acțiune din cadrul acesteia demonstrează că brand-ul i-a luat în vizor pe dependenții de muncă pe care dorește să îi invite la petrecere.

Ultimat Vodka te invită la un pahar de relaxar

Sursă

Astfel, Ultimat Vodka și Amalgamated Advertising au pus la cale o mișcare prin care să ajungă la cei care muncesc în jur de 80 ore pe săptămână.  În consecință, în New York și Chicago mai multe persoane  îmbrăcate la patru ace și înarmate cu pancarte au luat locul celor care spală geamuri și i-au îndemnat pe cei sechestrați de muncă în birouri, să iasă după program și să se relaxeze cu un pahar de Ultimat.

Cu mesaje ca ”Have you heard of fresh air? It”s amazing!“ sau “Let”s drink to you getting out of here before 6.“, Ultimat Vodka și Amalgamated Advertising au reușit să îi adune pe dependenții de muncă la o petrecere după program, unde s-au convins că sloganul mărcii de vodcă e cât se poate de potrivit: “Find Balance. Find Ultimat. ”

Această idee ingenioasă s-a dovedit a fi un succes, deoarece materialul de mai jos a fost urmărit în numai patru zile de un peste un milion de ori.

close
Facebook IconTwitter Icon