TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 18 - 2012

Producătorul argentinian de prezervative Tulipan și agenția Y&R din Buenos Aires au lansat un spot care te face într-adevăr să te gândești bine înainte de a decide de a avea un copil.

Tulipan te protejează de nerecunoscători

Sub sloganul “Think twice before having kids“, clipul publicitar prezintă o situație în care mulți părinți nu și-ar dori să se afle: amplasarea într-un azil de bătrâni. Pe lângă tristețe, spot-ul punctează și la capitolul ipocrizie, deoarece fiul e ferm convins că face cel mai bun lucru pentru tatăl său.

Deși campania e pasibilă de critici de genul “vai, încurajează publicul să nu mai aducă pe lume copii; copiii sunt minunați, dacă știi cum să îi crești”, eu apreciez că cei de la Y&R au evitat scenariile cu copii crizați cu care ne-am cam obișnuit și au mizat pe un aspect care face ca spot-ul Tulipan să aibă un impact mult mai mare asupra consumatorilor.

close
Facebook IconTwitter Icon