TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 30 - 2012

Într-o lume ideală ar exista numai campanii excelente, cu concepte inteligente, bine executate și cu impact major. Din păcate, în periplul nostru prin universul publicității mai dăm și peste idei mai puțin reușite. În continuare vă vom da trei exemple de reclame recente a căror forță nu e puternică :).

Prima este un print pentru lipiciul Resistol 911, realizat de agenția Y&R din Mexic, unde avem de a face cu o execuție bună, dar care transmite un mesaj confuz. M-am uitat mult și lung ca să înțeleg conceptul folosit, ca să văd legătura dintre mingea de fotbal, niște figurine de porțelan și un adeziv. Este evident că mingea urmează să facă prăpăd, iar adezivul minune e soluția rapidă pentru diminuarea pagubelor, însă ce șanse sunt în viața reală să se întâmple scenariul din reclamă?

Trei reclame cu idei neinspirate

A doua reclamă vine din Malaezia și promovează un magazin de încălțăminte pentru femei. Proprietarii magazinului știu că femeile fac cumpărături nu numai din dragoste pentru încălțăminte, dar și ca terapie pentru diverse probleme personale, cu precădere cele de natură amoroasă. Așa că i-au rugat pe cei de la OgilvyAction din Kuala Lumpur să creeze un concept nou care să promoveze “Shoes, shoes, shoes” și noua lor viziune. Rezultatul a fost amuzant, ingenios și un pic ciudat: shoe dating. Magazinul s-a asociat cu agenția matrimonială “Lunch Actually“, astfel că femeile fără un partener stabil obțineau o întâlnire la fiecare pereche de pantofi achiziționată, iar dacă aceasta nu mergea bine, la sfărșit se alegeau cu un cupon de reducere.

Aici nu am multe de criticat, ideea e un pic cam dubioasă, dar amuzantă, iar campania a punctat și la capitolul notorietate în sensul că publicații din toată lumea au preluat știrea cu magazinul malaezian care îmbină cumpărăturile cu romantismul.

Spotul TV pentru site-ul portughez de evenimente sociale vaibater.com îi are ca protagoniști pe modelul Playboy Monica Sofia și pe soțul acesteia din viața reală. Acțiunea se petrece în dormitor, ea e fierbinte și senzuală, el frumos și receptiv, însă deznodământul te cam lasă cu gura căscată. În acest caz ideea e bună și amuzantă, dar nu se potrivește pentru un site de evenimente sociale. Entuziasmul și dorința de a petrece puteau fi redate și altfel. Nu vă mai spun decât că presa a pus deja acest spot la zid, la categoria “Așa nu”.

 

Sursă foto

 

close
Facebook IconTwitter Icon