TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 2 - 2013

Atuurile fizice, talentul, munca depusă, dar și un dram de noroc au fost cerințe necesare pentru ca trei tinere din România să înceapă o carieră de succes în modelling. Faptul că două dintre ele au reușit să-și impună numele în lumea modei la nivel internațional, le-a permis să facă pasul următor și să-și continue dezvoltarea profesională și în alte domenii artistice.

Trei, Doamne...și ce doamne! (I)

Trei, Doamne…și ce doamne! (I)

foto

Mădălina Diana Ghenea a devenit cunoscută publicului român nu prin prisma carierei sale de model în Italia, ci prin cea a vieții personale. Flirtul cu Leonardo Di Caprio și ulterior relația pe care modelul a început-o cu actorul Gerard Butler, au captat interesul presei din România, mai ales a celei de tip tabloid.

Adusă astfel în atenția noastră, am aflat că Mădălina, născută la data de 8 august 1988 în Slatina, și-a părăsit orașul natal la vârsta de 14 ani pentru a urma o carieră de model la Milano. Succesul nu s-a lăsat prea mult așteptat, iar prima defilare a făcut-o pentru Gattinoni. Au urmat o apariție în 2007 în videoclipul lui Eros Ramazzotti (Il Tempo Tra din Noi), în 2010 un spot pentru o companie de telefonie, iar în 2011 participarea la ediția italiană a concursului Bailando con le stelle.

Mădălina Diana Ghenea Lormar

Mădălina Diana Ghenea Lormar

foto

Între timp, frumoasa româncă a realizat pictoriale și ședințe foto pentru campaniile publicitare ale mărcilor care au ales-o să le reprezinte, dar și defilări pe podiumurile de modă. Mădălina Diana Ghenea a lucrat pentru Borghetti Liquore, New Yorker și LOVE REPUBLIC, dar portofoliul ei este predominat de colaborări cu mărci de lenjerie intimă și costume de baie: Grimaldimare, Lepel, Lise Charmel, Lovable, Solare Intimo, Lormar etc.

Mădălina Diana Ghenea campanie Lormar

Mădălina Diana Ghenea campanie Lormar

foto

Mădălina Diana Ghenea Love Republic

Mădălina Diana Ghenea Love Republic

Mădălina Diana Ghenea pentru Love Republic

Mădălina Diana Ghenea pentru Love Republic

foto

Realizarea campaniei din 2010 pentru compania de telefonie mobilă 3 Italia, alături de Raoul Bova și Teresa Mannino, i-a reaprins interesul pentru actorie și a ajutat-o să obțină roluri în I soliti idioti, Razza Bastarda, Dom Hemingway etc.

-

-

Tranziția către actorie a fost un obiectiv stabilit de la bun început, cariera de model fiind doar o etapă intermediară, după cum a declarat Mădălina într-un interviu pentru Vogue Italia. Pe lângă frumusețe, inteligență și bun-simț, se poate observa din toate aparițiile ei în presa de pretutindeni că tânăra de 25 ani este foarte conștientă de evoluția ei profesională din ultimii zece ani și, mai ales, de eforturile și sacrificiile pe care aceasta le-a presupus.

De altfel, Mădălina a declarat în interviul pentru Cosmpolitan România (dec. 2012) că “am învățat că fără muncă și sacrificu nu apreciezi nimic în acest domeniu. Lucrurile care ți se pun pe tavă, nu au nicio valoare.”

Mădălina Diana Ghenea demonstrează astfel că pentru a avea o carieră de succes, munca făcută cu pasiune și perseverență e un ingredient-cheie. Tânăra actriță e de admirat cu atât mai mult cu cât nu a uitat de unde a plecat: “sunt româncă și o spun tot timpul.”

close
Facebook IconTwitter Icon