TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 13 - 2012

Cei de la Duval Guillaume Modem au dat din nou lovitura cu spotul realizat pentru lansarea canalului de televiziune TNT în Belgia care a început să emită din 10 aprilie 2012.

TNT Belgia

Ținând cont de denumirea postului TV și de sloganul acestuia, “We know drama“, cei de la agenție au decis să facă ceva special. În scuarul unui orășel obișnuit din Belgia au amplasat un buton roșu deasupra căruia era atârnat un mesaj care te invita să-l apeși pentru a adăuga niște dramă sau acțiune, zic eu că se potrivește mai bine. Ce s-a întâmplat, puteți vedea mai jos.

Când un canal de televiziune știe ce e acțiunea și o agenție știe să realizeze o campanie de lansare care reflectă perfect viziunea clientului, rezultă clipul de mai jos care a devenit deja viral în online, cu peste 10 milioane de vizualizări în numai o zi. Pe mine nu mă mai miră având în vedere că cei de la Duval Guillaume Modem sunt responsabili și pentru acest spot.

Dacă erați în locul oamenilor din clip, ce ați fi făcut la vederea butonului roșu? Eu aș fi reacționat ca Dee Dee din Laboratorul lui Dexter: “Oooh, what does this button do?”

close
Facebook IconTwitter Icon