TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On January - 23 - 2013

Tide revine după 5 ani de absență în cadrul Super Bowl cu un spot ce aduce o identitate nouă, diametral opusă mărcii de detergent: cea de salvator de pete.

Brand-ul deținut de Procter & Gamble va dezvălui spotul propriu-zis de-abia pe 3 februarie în timpul transmisiunii evenimentului sportiv, dar până atunci îi ademenește pe cei interesați cu un teaser construit sub forma unui infomercial. Reclama cu titlu informativ ne aduce la cunoștință noul “Tide Stain Savers,”  un produs fictiv care ajută la menținerea petelor dorite de pe haine. ( a se vedea tânărul care ține la pata în formă de turn Eiffel, pentru că îi amintește de Franța.)

În plus, marca va desfășura o campanie social media pe Facebook și Twitter, denumită ”Save it? Or wash it in Tide?“. Reiese clar din denumire ce au de făcut utilizatorii rețelelor de socializare.

Campania și teaserul au fost realizate de Saatchi & Saatchi New York , agenție care s-a ocupat și de forma finală a spotului de 30 de secunde ce va fi difuzat în cadrul Super Bowl 2013. Potrivit Tide pentru Adweek, acesta va prezenta o nouă pată ce merită salvată, iar cele două echipe care se vor confrunta în finală, 49ers și Ravens, vor apărea și ele în clipul publicitar.

Mai jos puteți revedea spotul Tide pentru ediția Super Bowl din 2008.

sursă

 

close
Facebook IconTwitter Icon