TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 19 - 2012

O respirație neplăcută poate avea consecințe neașteptate. Tic Tac, marcă a grupului italian Ferrero care mai deține Nuttela, Kinder și Mon Chéri, a realizat o operațiune de marketing sub forma unui flash mob în piața primăriei din Rouen.

Tic Tac - flash mob senzațional

“Adevărul e că e foarte dificil să îi spui cuiva că are o respirație urât mirositoare, dar știam că Tic Tac o poate face într-un mod unic – cu veselie”, a declarat strategul Ogilvy, Hadi Zabad, care a explicat astfel planul aplicat de Ogilvy Paris pentru acest clip realizat exclusiv pentru web și care a devenit în scurt timp viral cu peste 150.000 de vizualizări în primele trei zile de la lansare și peste 2 milioane în prezent.

Intitulat “La pire haleine du monde” (cea mai neplăcută respirație din lume), clipul de 2 minute prezintă un flash mob ai cărui participanți sunt afectați de un străin, aparent nevinovat, dar care are nevoie urgentă de o infuzie cu Tic Tac. Filmulețul a fost realizat în Rouen, loc care nu a fost ales la întâmplare, deoarece acolo își are compania Ferrero sediul în Franța și a permis astfel ca la filmări să participe pe lângă localnici și actori, și parteneri și angajați ai grupului italian.

Impactul tot mai mare pe care îl au spoturile publicitare în online, e explicat foarte bine de directorul executiv de creație de la  Ogilvy & Mather Paris, Chris Garbutt: “trăim înt-o perioadă  extraordinară pentru publicitate când foarte mulți oameni îți preiau ideea în online și o dau mai departe; dacă ideea lansată face ravagii pe Youtube, înseamnă că merită”.

Suflul ăsta proaspăt și mentolat de Tic Tac ar fi bine să ajungă și prin România, că sunt mulți cu o igienă orală dubioasă sau, și mai rău, inexistentă.

close
Facebook IconTwitter Icon