TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 6 - 2012

Îmbrățișează viața” este o campanie ce a fost inițial gândită la nivel regional și care a sfârșit prin a se bucura de un succes internațional, fiind recompensată cu premii importante la festivalurile de prestigiu din domeniu.

Sussex Safer Roads Partnership şi campania de informare Îmbrățișează viața

Clipul face parte din categoria filmelor de informare publică și a fost realizat pentru Sussex Safer Roads Partnership cu privire la importanța purtării centurii de siguranță.  Lansat la 20 ianuarie 2010 și distribuit inițial numai în regiunea Sussex,  Marea Britanie, clipul, lăudat pentru frumusețea și impactul său emoțional, a depășit granițele Regatului Unit și a repurtat un succes fenomenal la nivel internațional grație Internetului.

Strategia de marketing și promovare a presupus o campanie directă prin poștă, prin care  locuitorii din Sussex erau direcționați către adresa site-ului care conținea numai un ceas cu numărătoare inversă și logo-ul “Îmbrățișează viața” reprezentat de o centură de siguranță stilizată. Aceasta a continuat cu un viu și crescând interes pe Twitter și alte rețele de socializare, subiectul ajungând și în presa locală. Au urmat o campanie cu fluturași și postere, graffitti și o galerie de artă unde a fost montată o plasmă pe care se derulau ceasul cu numărătoarea inversă, logo-ul și cadre din film, iar copiii au fost invitați să deseneze pe peretele galeriei imagini cu ce îi face pe ei să se simtă în siguranță.

Clipul a beneficiat de un buget de 47.000 de lire sterline, a fost scris și regizat de Daniel Cox și produs de Sarah Alexander. Regizorul a declarat că a vrut să realizeze un clip care să nu apeleze la imagini șocante și terifiante și care să poată fi văzut și înțeles de toți, inclusiv de copii și a explicat că lipsa dialogului și cadrele filmate în slow-motion au fost utilizate pentru a se concentra pe emoțiile personajelor și pentru a sublinia dramatismul acțiunii din clip. De asemenea, filmulețul este o metaforă vizuală care vrea să arate că o singură decizie are consecințe nu numai asupra ta, dar și a celor dragi.

Campania “Îmbrățișează viața” , menită pentru televiziune, unde nu a mai ajuns, s-a răspândit cu rapiditate și implicit s-a autopromovat pe Internet cucerind inimile oamenilor de pretutindeni și a câștigat premii importante dovedind că o campanie mică, dar gândită și bine pusă la punct, poate ajunge departe și poate avea efecte nebănuite.

close
Facebook IconTwitter Icon