TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On January - 17 - 2013

La început de an, Super Bowl reprezintă nu numai primul mare eveniment sportiv din Statele Unite, ci constituie și un regal vizual pentru iubitorii de publicitate.

Ediția din acest an va avea loc în New Orleans la Mercedes-Benz Superdome pe data de 3 februarie și foarte multe companii au cumpărat spațiu publicitar (3.8 milioane de dolari pentru 30 de secunde de emisie) în cadrul unui eveniment ce va fi urmărit de aproximativ 111 milioane de oameni.

Anheuser-Busch InBev, deținătoarea mai multor mărci de bere, a cumpărat 4 minute și jumătate de spațiu publicitar: două spoturi a câte 30 de secunde fiecare (“Coronation” and “Celebration“) pentru noua marcă Black Crown, două spoturi de 60 de secunde fiecare pentru Bud Light, unul de 30 și un altul de 60 de secunde pentru Beck’s Sapphire.

Black Crown - Celebration

Black Crown – Celebration

Audi a cumpărat 60 de secunde pentru o reclamă despre care nu se știe deocamdată decât că va fi realizată de Venables, Bell and Partners.

Brandul AXE (Unilever) va fi prezent pentru prima dată la Super Bowl cu un spot creat de BBH Londra, intitulat “Lifeguard“, care prezintă o nouă aventură: AXE trimite 22 de oameni obișnuiți în spațiu.

Super Bowl 2013 - ce ne-au pregătit publicitarii pentru această ediție

Super Bowl 2013 – ce ne-au pregătit publicitarii pentru această ediție

Coca-Cola, o marcă nelipsită din cadrul evenimentului, beneficiază de trei spoturi a câte 30 de secunde. Dacă anul trecut, urșii polari au făcut furori pe durata Super Bowl, aceștia nu vor reapărea în cadrul ediției din acest an. Să vedem cu ce va ieși la înaintare Wieden + Kennedy, agenția care se ocupă de contul Coca-Cola, dar și de Oreo care se află la prima apariție în cadrul evenimentului sportiv.

Este al 7-lea an consecutiv când Doritos și-a mobilizat fanii să creeze propriile spoturi pentru Super Bowl în cadrul concursului “Crash the Super Bowl“. Câștigătorul, ales prin sondajul Ad Meter organizat de USA Today și cu ajutorul creativilor de la Goodby Silverstein and Partners, va lucra alături de Michael Bay la realizarea viitorului film Transformers.

Doritos a relansat pentru al 7-lea an consecutiv concursul Crash the Super Bowl

Doritos a relansat pentru al 7-lea an consecutiv concursul Crash the Super Bowl

foto

Go Daddy și-a asigurat două spoturi a 30 de secunde în care vor apărea modelele Danica Patrick și Bar Refaeli, așadar așteptăm cu mare interes “Perfect Date“, clipul publicitar în care vor juca cele două.  Din galeria de femei frumoase ce vor reprezenta branduri celebre la Super Bowl, mai fac parte Catrinel Menghia pentru Fiat, Beyonce pentru Pepsi și Kate Upton alături de Usher pentru Mercedes-Benz, după cum vă anunțam și pe pagina noastră de Facebook la sfârșitul anului trecut.

După succesul fulminant înregistrat de primul spot M&M’s creat pentru Super Bowl 2012, Ms. Brown se întoarce cu un slogan nou în ”Devour“, creația celor de la BBDO: ”Better with M.” Aveți mai jos un teaser care promite.

Coreeanul Psy, care a dat lovitura anul trecut cu Gangnam Style, va apărea într-un spot pentru Wonderful Pistachios. Hitul care l-a făcut celebru, a fost rescris și este reinterpretat de Psy în clipul de 30 secunde în care acesta dansează îmbrăcat într-un costum verde.

Companii de producție cinematografică precum Walt Disney Pictures, Universal Pictures (Comcast) și Paramount, alături de Time Warner Cable și mărci ca Volkswagen, Taco Bell, SodaStream International, Skechers, Samsung, Pizza Hut, Mio (Kraft Foods), Milk Processor Education Prgram (MilkPEP), Kia, Hyundai, Gildan Activewear, Lincoln, Chrysler, Century 21 (agenție imobiliară), Cars.com, Best Buy întregesc lista companiilor care au achizițioant spațiu de emisie publicitară în cadrul Super Bowl 2013.

sursă

 

close
Facebook IconTwitter Icon