TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On July - 10 - 2012

Subaru BRZ a fost pentru prima oară prezentat la Salonul Auto de la Tokyo și urmează să fie lansat în prima jumătate a anului viitor. Cu un preț de pornire de 25,495 de dolari și un brand puternic în spate, era aproape imposibil ca agenția de publicitate să nu îi facă cinste prin spotul creat.

Subaru BRZ

Cei de la DDB din Toronto, Canada, au reușit să creeze atmosfera perfectă pentru a transmite ideea de performanță, calitate și modernitate. Regăsim și aici aproximativ același principiu pe care au mers cei de la Cundari pentru BMW F10 M5, adică inserarea cadrelor în slow motion. Aici este folosită la un nivel mai scăzut, accentul fiind pus pe fenomenul cauză-efect.

De asemenea, mi se pare obligatoriu să scot în evidență partea audio care se mulează perfect pe imagine. Melodia folosită este Execute de Excision.

În orice caz, ideea principală poate fi rezumată în 4 cuvinte: Subaru BRZ is hot! Și ținând cont de gradele de afară, aș putea să completez: …so are we.

close
Facebook IconTwitter Icon