TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 12 - 2012

Guma de mestecat Stride, marcă deținută de Kraft, revine în atenția consumatorilor cu o campanie nouă, promovată sub sloganul “A Little Bit Epic“.

Stride e un pic de poveste

Noutatea vine din partea agenției Wieden & Kennedy Londra care a preluat contul Stride de la JWT care promovaseră guma de mestecat din 2006 sub sloganul ‘Ridiculously long lasting gum’. Odată cu schimbarea agenției, Stride beneficiază astfel de o campanie nouă, desfășurată sub un nou slogan care se regăsește în scenariul de poveste al spot-ului “The Ex“.

Clipul publicitar redă o situație în care oricine se poate regăsi: întâlnirea cu o fostă iubire și stresul inerent situației de a nu ști ce atitudine să  adopți. Eroul nostru trece prin aceeași dilemă până când începe să mestece o pastilă de gumă Stride. Puteți vedea continuarea în spot-ul de mai jos, a cărui prezentare reflectă perfect acțiunea clipului: “Un bărbat, fosta și un pachet de gumă Stride într-o poveste epică despre dragoste, pierdere și mestecat”.

Recunosc că spot-ul e amuzant și plin de imaginație, însă pe mine m-a dezamăgit deznodământul care nu e deloc epic. :(

close
Facebook IconTwitter Icon