TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On August - 30 - 2012

Starbucks a deschis prima cafenea în Rusia în 2007 și de atunci încearcă să se poziționeze ca lider pe piața de profil. Pentru a depăși concurența,  agenția BBDO Moscova a inițiat o mișcare de direct marketing care să aducă Starbucks în prim-plan.

Starbucks ia cu asalt Rusia

Desfășurată sub titlul de ”Every Coffee should be a Starbucks “, acțiunea de promovare a presupus crearea unor cartoane imprimate cu logo-ul lanțului de cafenele ce puteau fi transformate în manșoane pentru paharele de cafea. Acestea au fost împărțite persoanelor care tocmai își cumpăraseră o cafea de la concurență pentru a-și upgrada paharul. De asemenea, cartoanele au fost amplasate în librăriile și magazinele situate lângă cafenelele concurente.

BBDO Moscova a transmis că acțiunea gândită de ei a fost un succes, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Popularitatea Starbucks a crescut simțitor, iar franciza a înregistrat de asemenea creșteri.

Every Coffee should be a Starbucks

Trebuie să recunoaștem că această măsură de direct marketing a fost un pic cam agresivă și a semănat a concurență neloială.  Oare  ”Every Coffee should be a Starbucks ”? Paharul poate să arate identic cu unul de la Starbucks, dar calitatea este cea care va face întotdeauna diferența și nu cred că gigantul american oferă totuși cea mai bună cafea din lume.

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon