TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 6 - 2012

TomTom NV, liderul european pe segmentul de sisteme de navigație auto, lansează un spot în speranța ca acesta să devină viral urmând exemplul unor campanii de succes  care au stat la baza realizării acestui clip publicitar.

Spotul TomTom țintește spre statutul de viral

Motivația din spatele acestui spot stă în lipsa de creativitate și de inspirație, dar, pentru că TomTom dorește să lanseze un viral, a compilat scene din cele mai de succes clipuri publicitare din toate timpurile în speranța că acest mashup video va stârni interesul internauților. Scopul este să atragă atenția și asupra unui concurs lansat cu ocazia sărbătorilor de iarnă și care pune la bătaie mai multe premii.

În ”TomTom (almost) makes a viral” sunt repuse în scenă cadre din virale celebre ca bebelușii Evian sau mult aplaudatul “TNT – Push to Add Drama”. Spotul celor de la TomTom nu trebuie tratat cu seriozitate, ci luat ca atare. Eu cred că au reușit să atragă atenția asupra lor într-un mod amuzant și eficient.

close
Facebook IconTwitter Icon