TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On November - 12 - 2012

Sony Mobile Nordic și agenția Crispin Porter + Bogusky din Suedia au fost complicii unei strategii de direct marketing cu parfum de agent secret. Acțiunea a avut toate ingredientele unui film cu James Bond și s-a remarcat prin originalitate și o execuție impecabilă.

Sony Xperia Acro S – surpriză de proporții la premiera Skyfall din Suedia

Premiera peliculei Skyfall a avut loc în Europa în ultimul week-end al lunii octombrie, iar cei de la Sony au profitat de moment pentru a promova noile smartphone-uri Xperia Acro S. Cei ce au ales să vadă ultimul filmul cu Daniel Craig în rolul lui James Bond la cinematograful Filmstaden Sergel din Stockholm, au avut parte de o surpriză de proporții din partea Sony.

Înainte să intre în sala de cinema, spectatorilor li s-a înmânat pahare cu suc. Înainte de începerea filmului, publicul a fost îndemnat să își savureze băuturile și să fie foarte atenți pentru că urma să se întâmple ceva foarte special. Pentru a vedea ce s-a întâmplat și cum au reacționat cei ce au avut norocul de a se afla în sala de cinema din Stockholm, urmăriți filmulețul de mai jos.

Cum vi s-a părut? Este o strategie excelentă de marketing care merită aplaudată nu numai pentru surpriza oferită, ci și pentru momentul și locul alese care s-au potrivit perfect cu tematica filmului. De remarcat că noul Sony Xperia Acro S este într-adevăr rezistent la lichide și că cei de la Crispin Porter + Bogusky au avut inspirația de a atașa telefoanele de capacele paharelor.

close
Facebook IconTwitter Icon