TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On March - 11 - 2012

Sony este, după cum bine ştim, una dintre cele mai mari companii la nivel mondial. A fost pe primul loc în multe topuri, mulţi ani la rând ca brand, ca profit, ca produse. Am ajuns la ei de fapt de la o reclamă pentru Sony Playstation Vita care mi-a atras atenţia.

PS Vita - The World Is In Play

Shakespeare spunea “Lumea întreagă este o scenă, iar bărbații și femeile sunt actorii ei, ei intră și ies pe rînd din ea”. La asta m-a dus cu gândul spotul TV numit The World Is In Play care a tratat lumea reală ca fiind una a jocurilor. Jocul tău, jocul meu. Suntem pioni pe o tablă de şah, suntem pioni pe o tablă a destinului. Deşi sună poetic, astea nu sunt idei noi şi nici spotul nu aduce acel factor “Wow!” Ceea ce mi-a plăcut a fost totuşi realizarea, filmarea, cadrele, culorile şi dinamismul. Mi-a plăcut că subliniază cum fiecare trăieşte propria realitate, fiecare acţionează după propriul mediu la care se adaptează şi cu care învaţă să coopereze. Propriul mediu care reprezintă scena şi piesa în care el e actorul principal.

Agenţia de care aparţine acest spot este 180 Amsterdam, director de creaţie Galen Graham, art director David Chalu, producător Richard Firminger şi copywriter David Chalu.

Mai jos aveţi un alt spot mai vechi numit Double Life care prezintă ceea ce poate reuşi fiecare să ajungă prin jocuri. Practic este vorba tot despre o realitate modificată, o realitate pe care o trăim paralel de vieţile cotidiene. Voi simţiţi că duceţi o viaţă dublă sau că lumea e terenul vostru de joacă?

close
Facebook IconTwitter Icon