TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On July - 15 - 2012

V-am povestit despre Sony BRAVIA într-un articol anterior unde ați putut vedea una dintre reclamele pentru care s-au folosit peste 170.000 de mingi colorate. Cei de la Sony au făcut însă o întreagă serie pentru noile televizoare, bazându-se în toate pe același element esențial: culorile.

Reclama de mai jos a fost filmată în iulie 2006, în Glasgow – Scoția și este la fel de impresionantă ca cea cu mingile, dacă nu chiar mai extravagantă. După cum ziceam, celor de la Sony le place riscul și se pare că au mers până la capăt cu ideile celor de la Fallon London.

Pentru filmare s-au folosit 70.000 de litri de vopsea non-toxică, 622 de ”sticle-bombă” care au explodat precum niște artificii de culoare, 57km de sârmă din cupru și 1700 de detonatoare. Din nou, filmarea a trebuit să iasă bine din prima pentru că, în cazul în care nu v-ați dat seama din poză și din ce am scris până acum, s-a lăsat cu ceva murdărie pe clădiri și în împrejurimi.

Pregătirile pentru filmare, din ce am înțeles, au ținut în jur de 2 săptămâni și un alt factor care a reprezentat o problemă a fost vremea care s-a hotărât în ultimă instanță să aducă ceva nori.

Aici putem observa un lucru în plus și anume faptul că melodia folosită trebuia să se sincronizeze perfect pentru a oferi acel efect de WOW! pe care agenția și Sony au mizat. Și au reușit? Eu zic că da.

Making of

close
Facebook IconTwitter Icon