TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On July - 12 - 2012

Sony se pare că este compania căreia îi plac provocările atât în ceea ce privește performanța produselor, cât și promovarea lor. BRAVIA este un brand in house care produce TV-uri LCD HD, numele fiind de fapt acronimul pentru Best Resolution Audio Visual Integrated Architecture.

Spotul de mai jos a fost creat în 2005 de Fallon London, echipa fiind formată de regizorul Richard Flintham, copywriter și art director Juan Cabral și producătorul Nicky Barnes. Coloana sonoră, ca de obicei, joacă un rol important și aici. Melodia folosită se numește Heartbeats și este cântată de Jose Gonzales.

Sony BRAVIA

Ideea principală pe care s-a mers a fost legată, în mod evident, de calitatea produsului: culorile vii ale noului televizor. Cu un titlu sugesstiv: Colour like no other și cu peste 170.000 de mingi mici și colorate țopăind la unison pe străzile din San Francisco, cei de la Fallon London au reușit să creeze ceva cu adevărat spectaculos.

Mai jos aveți spotul TV, dar și making of-ul, pentru că o astfel de provocare nu vine niciodată fără riscuri.

Making of

close
Facebook IconTwitter Icon