TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On March - 27 - 2012

Compania Shiseido este un important producător japonez de cosmetice și produse pentru îngrijirea părului. Fondată în 1872, este cea mai veche companie cu profil cosmetic și a patra în lume ca importanță.

Ca orice brand care se respectă, are mai multe game de îngrijire a pielii, în funcție de tipul de ten, produse de îngrijire a părului și produse de machiaj împărțite pe diferite game în funcție de țara în care activează compania. Astfel, la capitolul make-up, în țara de origine există Benefique, Maquillage și Integrate, în China regăsim linia Maquillage și Aupres, iar în restul lumii produsele de machiaj se găsesc în gama denumită gemeric “The Makeup“.

Shiseido - Angelina Jolie pentru gama Integrate

Urmând modelul altor companii, Shiseido a colaborat cu vedete de renume internațional pentru promovarea produselor sau gamelor sale. Printre acestea se află Angelina Jolie, Orlando Bloom și Jennifer Connelly. Despre aceasta din urmă, am aflat la începutul lui februarie că a semnat cu compania japoneză pentru a deveni imaginea produselor anti-aging din gama Future Solution LX ce a fost lansată în 2009. Shiseido dorește însă o promovare mai intensă și o vizibilitate mai extinsă a acestor produse, motiv pentru care au numit-o pe Jennifer  ambasadoare a brand-ului la nivel global. Colaborarea nu este o premieră pentru actriță, aceasta a mai lucrat pentru Shiseido apărând în anii ’80 în campania pentru linia “Perky Jeans” (tot o linie de cosmetice). Reclamele noi cu Jennifer pentru Future Solution LX vor putea fi văzute în toamna acestui an.

Noutatea colaborării dintre Jennifer Connelly și compania japoneză constă în expunerea la nivel internațional, spre deosebire de campania Angelinei Jolie pentru Integrate care s-a desfășurat exclusiv în Japonia, aspect evidențiat și de faptul ca această gamă se adresează doar publicului japonez.

Pentru că restul lumii nu a putut să vadă în toate mijloacele media (noroc cu Internetul) reclamele realizate pentru Shiseido – gama Integrate, vom vedea unul dintre cele trei spoturi realizate de Angelina pentru campania desfășurată în perioada 2006-2007.  S-au filmat clipuri pentru gloss, fard de ochi și mascara. L-am ales pe cel pentru gloss, care a fost realizat primul și lansat la sfârșitul lui august 2006.

Cred că vorbele sunt de prisos, imaginile vorbind de la sine. Frumusețea Angelinei Jolie captivează și hipnotizează, lumina este foarte bine utilizată (oare este artificială sau emanată de Angie?), machiajul este minimal, concentrat pe buze evident, buze de pe care nu îți mai dezlipești privirea, luminate frumos de gloss. Cred că sunt mulți cei care își doresc să fie pensula din cadrul de la sfârșit. Aș fi vrut să spun că nu sunt de acord cu accesoriul ei de la gât, în ideea că distrage atenția, dar Angelina e atât de frumoasă, încât nimic nu te poate face să te uiți la altceva decât la chipul ei. După ce te mai dezmeticești, îți vine să dai fuga la magazin să cumperi acel gloss, asta dacă s-ar găsi și în România.

close
Facebook IconTwitter Icon