TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On May - 13 - 2012

Mercedes-Benz, compania de renume mondial în domeniul auto, vine acum cu niște printuri interesante pentru serviciile after sale. Afișele au un scop informativ, trag un semnal de alarmă asupra componentelor second hand care pot fi găsite în mașini.

Componentele second hand nu au miros

Sursă

Cele trei afișe au fost realizate de agenția Vagabond din Istanbul, Turcia, sub îndrumarea directorul de creație Serhan Acar. Textul adițional ne ajută să înțelegem mai bine despre ce e vorba, iar floarea, furculița și setul de tobe sunt elementele alese să susțină și să particularizeze ideea. Mesajele sunt simple: you can’t tell by the smell/by the taste/by the sound și se explică într-un scurt fragment ”Unoriginal spare parts endanger your safety. And to distinguish it from the original needs expertise. Make sure the spare parts used in your car is original. Protect yourself and your loved ones.”

Sursă

Mi se pare interesantă alegerea de cuvinte și imagini, observ că din ce în ce mai mulți merg pe plasarea obiectelor în centru, pentru mai mult impact. E destul de greu să promovezi servicii after sale, dar cred că agenția a făcut o treabă bună, în ciuda a ceea ce spun gurile rele. Unele domenii și unele produse sau servicii care trebuie promovate nu oferă tocmai aceleași oportunități, dar cum a spus și Einstein ”Imagination is more important than knowledge” Pentru că imaginația nu are limite, nu?

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon