TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 21 - 2012

Nu știu alții cum sunt, dar eu mă regăsesc în totalitate în situația din print-urile pentru Seitenbacher müsli. Ele prezintă trei personaje cu o viață de noapte atât de activă, incât sloganul folosit pentru Seitenbacher, “No Wonder You Always Wake Up Hungry”, se aplică de minune.

Seitenbacher müsli – energie de la prima oră

Sursă

Indiferent că visele sunt în culori sau alb-negru, că reflectă responsabilitățile, temerile sau îndatoririle de peste zi, cert este că uneori ne trezim mai obosiți decât eram când am adormit. Astfel că cea mai potrivită soluție pentru o porție consistentă și sănătoasă de energie, pe lângă cafea, constă în a opta pentru un müsli Seitenbacher la micul-dejun.

Seitenbacher müsli_Fear

Sursă

Responsabili pentru aceste print-uri sunt cei de la JWT Jakarta, Indonezia care au primit pentru ele o nominalizare la Cannes Lions 2012 la categoria Outdoor Print.

müsli_Commitment

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon