TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 17 - 2012

Schweppes este un brand de băuturi fabricate dintr-un amestec de apă carbogazoasă și ghimbir. Fondatorul său, Johann Jacob Schweppe, a dezvoltat un procedeu de a carbonata apa minerală la care a adăugat niște arome și din care au rezultat cele trei produse de bază: cea cu gust de ghimbir, bitter lemon și apa tonică.

În 1792 afacerea s-a mutat la Londra, motiv pentru care în prezent, deși deținuți de o companie americană,  cei de la Schweppes își concentrează noua campanie de vară pe originile britanice ale brand-ului la fel cum au procedat și cei de la Tesco, Virgin Media și Marks & Spencer.

Schweppes se mândrește cu originile britanice

Mândria de a fi britanic e susținută într-un an în care au loc două mari evenimente: Jocurile Olimpice și jubileul de diamant al reginei Elisabeta a II-a. Pe acestea au mizat și cei de la TMW,  responsabilii pentru noua campanie Schweppes, susținută  de un parteneriat ajuns la al treilea an consecutiv cu Diageo, o renumită companie de băuturi alcoolice. Campania este alcătuită din publicitate outdoor, un pachet promoțional de produse, spoturi radio și activități digitale.

În pachetul promoțional de produse se regăsesc Schweppes Original Lemonade și Indian Tonic Water alături de lichiorul  Pimm’s și ginul Gordon’s de la Diageo. Campania, denumită ‘Start Of Summer‘, și-a dobândit sloganul ținând cont de jubileul de diamant și de turneul de tenis de la Wimbledon: “O vară spectaculoasă fără Pimm’s, Gordon’s și Schweppes? Înseamnă că nu e britanică” (“A spectacular summer without Pimm’s, Gordon’s and Schweppes there? It’s just not British“).

Partea digitală a campaniei presupune o colaborare cu The Daily Telegraph și s-a creat un site special unde consumatorii pot intra și se pot înscrie într-o competiție unde pot fi înscăunați “monarhi petrecăreți” ai Marii Britanii. Pentru că se anunță o vară plină de evenimente și petreceri unde se aplică cu succes parteneriatul dintre Schweppes și Diageo, ambalajele produselor vor fi în ediție limitată și vor avea imagini cu steagul Union Jack și diamante, simbolurile emblematice ale monarhiei britanice.

Toată discuția asta despre mari evenimente, vară și băuturi îmi menține la cote înalte apetitul pentru petreceri, mai ales că această campanie a fost lansată în a doua zi de Paște ortodox. Păi, să continue distracția, nu?

Sursa

 

close
Facebook IconTwitter Icon