TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 18 - 2012

La categoria spotul zilei, câștigă detașat Unilever pentru clipul publicitar realizat pentru Rexona Efficient. Dacă pe piața din România, Rexona duce de câțiva ani muncă de convingere că transpirația strică reputația, pe plan internațional continuă să lanseze produse noi din gama deodorantelor și a antiperspirantelor.

Rexona Efficient aduce un omagiu picioarelor

Rexona Efficient este un produs ce se adresează picioarelor, o parte a corpului care elimină de patru ori mai multă transpirație decât subrațul. Cum poți promova un deodorant dedicat unei părți a corpului atât de importantă, dar în egală măsură uitată și neglijată? Cei de la Ponce, Buenos Aires au găsit răspunsul. Au creat un spot care aduce un omagiu picioarelor, cea mai solicitată și utilizată parte a corpului, dar pe care o luăm ca pe un dat.

Cei de la Ponce ne arată în acest clip cum picioarele sunt folosite cel mai mult, însă la sfărșitul zilei, ne îndreptăm atenția spre alte zone ale corpului pe care le îngrijim și răsfățăm, ceea ce e nedrept. Agenția ne atrage astfel atenția că Unilever a creat un produs dedicat îngrijirii zilnice a picioarelor care pot beneficia de o protecție de încredere împotriva transpirației  cu Rexona Efficient.

 

close
Facebook IconTwitter Icon