TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 25 - 2012

În această lună s-a lansat cel mai nou produs din portofoliul URSUS Breweries, Redd’s Cranberry Crush, prima bere cu suc de merișoare.  Aceasta va fi produsă în ediție limitată până în luna decembrie a acestui an și va fi disponibilă în varianta de 0,5 l (sticlă) și de 0,33 l (doză).

S-au organizat evenimente de lansare în București, Iași, Brașov și Cluj, iar participanții s-au putut bucura de spectacole de dans care au adus un plus de culoare și exuberanță peisajului citadin, ca parte integrantă a mesajului pe care noul produs dorește să îl transmită și care se regăsește în sloganul ”Răsplătește-ți curiozitatea. Gustă povestea din interior“.

Redd’s Cranberry Crush răsplătește savuros curiozitatea

Promovarea este asigurată printr-o campanie de comunicare integrată, gestionată de The Practice (strategie, relații publice),  Arsenoaiei & Mătășel (strategie, creație), Kubis Interactive (digital), Pepper Communication (BTL) și Media Investment (media).

Nouă ne plac foarte mult print-urile realizate pentru Redd’s Cranberry și îi felicităm pe această cale pe toți cei implicați în crearea lor, în special pe cei de la studioul Carioca și suntem de acord cu spusele celor de la Arsenoaiei & Mătășel care au afirmat referitor la această campanie că ”Nimic nu se compară cu estetica unui print atunci când ai buget… Comunicarea trebuie să fie frumoasă pentru a seduce consumatorul și asta nu se poate face cu bugete din ce în ce mai mici… Nu lăsați criza să omoare seducția publicității…”

Redd’s Cranberry Crush

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon