TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On November - 28 - 2012

Procter & Gamble a lansat luna trecută în Marea Britanie o campanie nouă pentru Ariel care marchează două momente în istoria brand-ului: schimbarea modalității de abordare și a mijloacelor de comunicare.

Campania trasează o direcție nouă pentru detergentul Ariel și pentru Ariel Stain Remover concentrându-se de data aceasta nu pe partea funcțională a produsului, ci pe impactul emoțional pe care îl are brand-ul în viețile consumatorilor săi. Această abordare recunoaște astfel schimbarea ce a avut loc în percepția consumatorilor vizavi de campaniile noi de brand.

Comunicarea pentru campania “My Ariel”se va face pentru prima dată în istoria brand-ului îmbinând modalitățile tradiționale cu platformele digitale. Pe lângă spoturile TV, campania va fi susținută de un plan de marketing ce include publicitate în presa tipărită, PR și promovare pe bloguri, i-media și două platforme social media: un canal nou YouTube și un grup pe Facebook.

Procter and Gamble aplică o strategie nouă în campania My Ariel

foto

Telespectatorii vor putea urmări poveștile mai multor personaje, reunite în trei grupe de spoturi – Lionheart, Bad Sport și New Blouse – ce înfățișează motivul pentru care Ariel este  important pentru consumatorii săi. După cum relatam la început, campania nouă  nu mai aduce în prim-plan calitățile produsului, ci se axează pe consumator și pe faptul că Ariel este parte integrantă din viața sa.

Ian Morley, Fabric and Home Care Marketing Director, P&G UK and Ireland explică: “Sub cea mai simplă formă, campania le spune consumatorilor despre beneficiile pe care le are detergentul Ariel asupra hainelor lor preferate. Prin această campanie, care urmărește să construiască o legătură afectivă mai intimă cu publicul-țintă, social media este o oportunitate fantastică. Suntem încântați de posibilitatea pe care ne-o oferă de a avea un dialog personal cu consumatorii despre ce contează cel mai mult pentru aceștia.”

Agențiile implicate în această campanie de amploare sunt: de publicitate se ocupă Saatchi & Saatchi, de PR Hill + Knowlton Strategies, iar de media Zenith Optimedia.

Grupul de reclame “Bad Sport” cuprinde mai multe spoturi în care o doamnă povestește de noua pasiune a soțului pentru golf. Ea nu e deranjată de noua preocupare a partenerului, ci de ținuta urâtă a acestuia. Clipurile publicitare prezintă încercările diverse ale soției de a scăpa de uniforma hidoasă a soțului și eșecurile acesteia din cauza lui….Ariel.

Spoturile  ”Lionheart” ne fac cunoștință cu doi frați și relația dintre cel mai tânăr și cămașa sa norocoasă, alintată Lionheart pe care o spală cu pernuțele Ariel (Liquitabs) pentru a-l face să arate de fiecare dată irezistibil. Sunt foarte amuzante și constituie un ghid bun pentru băieți de a NU folosi anumite replici de agățat.

close
Facebook IconTwitter Icon