TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 10 - 2012

Print-urile Ajax pentru șervețelele lor îmi aduc aminte de reclama la Axion care rula la televizor la începutul anilor ’90. Mă uitam fascinată la mâna care trecea peste o farfurie foarte murdară și care lăsa o urmă de forma unei fâșii late ce strălucea de curățenie în  comparație cu restul suprafeței. Și mare a fost dezamăgirea când am folosit detergentul ce se recomanda pe atunci ca inamicul nr. 1 al grăsimii și se comporta cu farfuriile mele exact ca un detergent obișnuit. Asta pentru că pe atunci nu știam că exagerarea e la ea acasă în reclame și nici nu înțelegeam cum grăsimea se dezlipea de pe vase dintr-o mișcare ca atunci când folosești benzi epilatoare. Minte de copil care încă mai credea în magie, ce vreți?!

Asocierea dintre Ajax și Axion mi-a venit imediat în minte, deoarece fâșia invizibilă de curățenie reapare în afișele pentru șervețele care promit că se desprind ușor din cutie și care curăță tot dintr-o singură mișcare. Ideea, deși cam mincinoasă în spotul Axion, își găsește un corespondent destul de realist în print-urile Ajax, pentru că sloganul chiar asta susține “Nothing’s quicker“.

Cei care s-au gândit să reproducă acțiunea eficientă și rapidă a șervețelelor Ajax, sunt Y&R din Noua Zeelandă care au redat mult mai bine puterea de curățare eficientă și dintr-o singură mișcare a unui produs Ajax.

Print Ajax - șerveţele ce curăţă dintr-o mişcare

 

Ajax șervețele

 

Sursă foto

close
Facebook IconTwitter Icon