TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 23 - 2012

De câțiva ani buni, moda anilor ’60 e o tendință constantă în modă, de la haine, încălțăminte și accesorii, până la coafură și machiaj. De fapt, e un amalgam de elemente preluate din trei decade, din ’50 până în ’70, dacă ne gândim la fustele ample, talia înaltă, pantalonii evazați, curentul vintage și efectul sepia pe care îl poți aplica fotografiilor de azi, dar cele din anii ’60 predomină. Ideea e că tendințele decadei amintite nu s-au limitat numai la modă, ci au trecut și în alte domenii, inclusiv în publicitate (fac trimitere numai la serialul Mad Men care se bucură de un succes uriaș, ediția electronică a Business Insider dedicându-i săptămânal un articol în care se face o recapitulare a ultimului episod din care se trag învățămintele de rigoare).

Print-urile de mai jos mi-au atras atenția în primul rând prin felul în care arată femeile de acolo. Am observat întâi hainele, apoi pantofii și la sfărșit coafura. Deh, sunt femeie și, în definitiv, ce e frumos, îi place și lui Dumnezeu. Mi-a plăcut styling-ul, apoi am analizat imaginile care au fost create pentru a promova formule diferite ale cremei de brânză Philadelphia. Există și la noi în trei variante, iar în campaniile din anii trecuți publicitarii mizau pe consistența ei foarte ușoară.

Print-urile actuale, reunite sub sloganul “Love it Shamelessly“, promovează formule diferite ale cremei de brânză: una cu 60% mai puține grăsimi, poate fi consumată fără prea multe procese de conștiință, pentru că nu afectează silueta de care are grijă și formula pentru deserturi cu 50% mai puține grăsimi, în virtutea faptului că în engleză varianta inversă a cuvântului stresat este desert, iar Philadelphia cu roșii, măsline sau mango merge de minune cu țelina care poate fi folosită ca lingură.

Numitorul comun al acestor imagini e suplețea și eleganța femeilor care ne îndeamnă să consumăm Philadelphia fără remușcări. Nu e de mirare că cei de la JWT Australia au făcut trimitere la rafinamentul  anilor ’60 când au conceput aceste print-uri pentru variantele low fat ale cremei de brânză. Cel mai mult îmi place afișul pentru Philadelphia Cream for desserts. Vouă care vă face cu ochiul?

 

Philadelphia reconfortantă, ușoară și delicioasă

 

Philadelphia reconfortantă

 

Philadelphia delicioasă

 

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon