TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 2 - 2012

De  1  Aprilie, ziua internaţională a păcălelilor, mai multe companii au intrat în joc şi au lansat nişte farse ingenioase şi bine realizate. Printre companiile cu simţul umorului, s-au numărat BMW, Virgin HoliydaysGoogle, Ikea Australia şi Peugeot.

BMW a pretins că a dezoltat o nouă tehnologie ce permite maşinilor să te urmărească de aproape cand faci jogging, Virgin Holidays că a instituit o nouă monedă ce va fi valabilă  indiferent de destinaţie, Ikea şi-a anunţat clienţii că trebuie să revină la magazin să schimbe nişte chei, iar Googlea lansat o versiune a Google Maps pentru Nintendo Entertainment System (NES) folosind o grafică demodată de 8 biţi.

Peugeot RCZ şi emoţiile

Farsa care mi-a plăcut cel mai mult vine de la Peugeot care a creat un clip pentru modelul Peugeot RCZ în care anunţă că au dezvoltat o nouă tehnologie ce permite maşinii să îşi schimbe culoarea în funcţie de trăirile şi emoţiile şoferului. Şi au făcut-o profesionist într-un filmuleţ de 2 minute în care ni se explică revoluţionara descoperire, însoţită desigur şi de o demonstraţie.

Flora Polis, şefa departamentului de inovaţii, ne prezină noua vopsea care îşi schimbă culoarea în funcţie de emoţiile şi trăirile şoferului. Manipuland la nivel molecular vopseaua, echipa de oameni de ştiinţă din cadrul Peugeot a făcut ca aceasta să emită diferite unde în funcţie de intensitatea luminii, adică să îşi schimbe culoarea în funcţie de starea emoţională a şoferului. Astfel Peugeot RCZ va fi primul model care va beneficia de noua tehnologie, motiv pentru care product manager-ul ne arată cum maşina îşi schimbă culoarea în funcţie de felul muzicii pe care o ascultă.

Nu vă dezvălui finalul, vă las pe voi să vedeţi ce se întamplă cand şefa departamentului de inovaţii se apropie de domnul de la volan, să îl întrebe ce părere are despre senzorii de căldură de pe volan care interpretează starea emoţională a subiectului în funcţie de temperatura corpului.

Iată un exemplu de creativite şi umor, special conceput pentru 1 aprilie. Dacă nu ştiaţi despre ce e vorba, v-aţi fi păcălit?

close
Facebook IconTwitter Icon