TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On November - 7 - 2012

PETA (pentru cei mai tineri, a nu se confunda cu personajul Peeta din ”Jocurile Foamei“) este cea mai cunoscută organizație ce luptă pentru apărarea animalelor și nu mai are nevoie de nicio prezentare. Campaniile desfășurate de această organizație sunt de notorietate, astfel că nu cred să existe foarte mulți oameni care să nu fi auzit până acum de PETA.

PETA, vegetarianismul și virilitatea

Foto

De-a lungul anilor, mai multe vedete ce au declarat că nu poartă haine de blană, s-au dezbrăcat pentru a demonstra acest lucru în campaniile ce susțin cauza organizației. Membrii activi ai PETA au fost mereu vigilenți și au sancționat de fiecare dată când au avut ocazia, celebrități ce purtau blănuri de origine animală.

Christian Serratos for PETA

Foto

Acestea sunt două dintre cele mai cunoscute modalități acțiuni prin care organizația a atras atenția asupra sa și a câștigat noi adepți sau, din contră, antipatii. Însă PETA nu se rezumă numai la a descuraja doamnele să mai îmbrace haine de blană, ci încearcă să convingă cât mai mulți oameni să adopte vegetarianismul.

Penelope Cruz for PETA

Foto

În afară de motivele evidente, dragostea pentru animale și un aport sănătos de energie adus organismului, PETA oferă încă un argument pentru care un regim vegetarian este o opțiune mai mult decât benefică. Acest argument se adresează domnilor și e bine ca aceștia să nu ignore spotul de mai jos.

Clipul publicitar a fost creat de agenția Fallon din Londra și prezintă într-o manieră creativă și inedită noua campanie PETA ce încurajează dieta vegetariană. După cum spuneam, spotul îi are în vizor pe bărbați; nu știm ce impact va avea mesajul organizației asupra lor, pe noi, însă, ne-a convins că PETA are simțul umorului.

Probabil acest spot a fost creat poate și pentru a se revanța față de doamnele ale căror haine au fost stropite cu vopsea roșie de-a lungul timpului,  încurajându-i pe bărbații din viețile lor să devină vegetarieni. Vorba aia, un bărbat care se hrănește cu verdețuri, devine mai performant și mai rezistent când trebuie să ofere bucurii.

close
Facebook IconTwitter Icon