TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 4 - 2012

Nestlé Waters și Ogilvy&Mather lansează o nouă operă publicitară pentru Perrier, intitulată “The Drop“. Pentru prima dată campania se bazează pe două filme, un scurt-metraj și un spot TV cu trei formate, care prezintă Pământul și locuitorii săi toropiți de un val de căldură extremă.

Potrivit cbnews.fr, “The Drop” va fi lansat la nivel mondial, atât pe TV, cât și online și urmărește întărirea fidelității consumatorilor, dar și atragerea publicului tânăr de partea brand-ului. Clipul subliniază promisiunea mărcii, de răcorire supremă, a fost turnat în Argentina, la Buenos Aires, sub semnătura lui Johan Renck, iar personajul principal este jucat de Amy Bailey, o actriță engleză și fostă dansatoare.

Perrier, până la ultima picătură

Filmele au necesitat 5 săptămâni de post-producție în cadrul căreia au fost create aspectul transparent al vehiculului și forma de bulă a căștii, iar muzica este o compoziție originală, creată de Grabuge la Paris.

Campania va fi difuzată în mai multe formate TV și într-un scurt-metraj de 2 minute pe web. A fost deja lansată în Franța în urmă cu două săptămâni, iar de astăzi poate fi urmărită în Statele Unite și în Canada. Versiunea lungă va putea fi urmărită pe canalul YouTube al Perrier, iar pagina de Facebook și site-ul oficial al brand-ului asigură de asemenea vizibilitatea campaniei și îi țin la curent pe cei interesați cu noua epopee a mărcii.

close
Facebook IconTwitter Icon