TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On March - 13 - 2012

Pepsi are tradiţia de a aduce în spoturile lor cei mai mari artişti. De la Michael Jackson până la Britney Spears şi Shakira, reclamele Pepsi au rămas bine întipărite în minţile consumatorilor cu acest tip de strategie. Folosirea unei persoane publice, unei vedete de cote internaţionale, a asigurat de-a lungul vremurilor vizibilitatea brand-ului. Pepsi s-a remarcat atât de bine încât, cu toate că înainte vedetele au ridicat firma pe picioare şi au făcut-o cunoscută, acum rolurile s-au inversat şi Pepsi ridică vedetele pe treapta succesului.

Where there's Pepsi, there's music

E şi cazul domnişoarei Melanie Amaro care a câştigat XFactor, primul sezon din Statele Unite ale Americii terminat în decembrie 2011. După ce iniţial fusese eliminată din concurs, Melanie a revenit la insistenţele juriului şi a stat până la sfârşit plecând cu titlul de onoare, 5 milioane de dolari şi şansa de a apărea într-o reclamă Pepsi.

S-a folosit la final o strategie foarte interesantă. Cu toate că, din punctul meu de vedere cel puţin, Melanie era un personaj suficient de important, s-a mers puţin cu plasa de siguranţă. Nu au renunţat la folosirea unui star consacrat, aşa că în clipul de mai jos care a fost difuzat şi la Super Bowl 2012, a fost prezent şi Sir Elton John. Culoarea predominantă este, ca de fiecare dată, albastru iar de data asta lucrurile se petrec în cadru “regal”. Regele Elton John este detronat de talentata Melanie care reuşeşte să aducă muzica în palat.

Sfârşitul nu poate prezenta decât satisfacţie în acest basm publicitar, pentru că “where there’s Pepsi, there’s music” şi unde e Pepsi, e şi fericire :)

Reclama a fost creată de TBWA\Chiat\DayXanthe Wells (creative director), Kristina Krkljus (art director) şi Armando Samuels (copywriter).

close
Facebook IconTwitter Icon