TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On March - 13 - 2013

PepsiCo traversează de ceva timp o perioadă nefastă (plecarea unor nume importante din poziții-cheie ale companiei, scăderea continuă a vânzărilor și, mai nou, pierderea statutului de leader pe piața de băuturi răcoritoare din Thailanda), însă eforturile depuse de a rămâne o marcă vizibilă și relevantă nu rămân trecute cu vederea. Drept dovadă stă ultima inițiativă sponsorizată de Pepsi Max: o farsă realizată cu ajutorul pilotului NASCAR Jeff Gordon asupra unui agent de vânzări auto.

Reușita unei farse derivă din autenticitate, iar operațiunea pusă la cale de Pepsi Max bifează această cerință din toate punctele de vedere. Intriga (achiziția unei mașini), recuzita (un Chevy Camaro din 2009), decorul, personajele (agentul de vânzări și Jeff Gordon deghizat într-un potențial client), dialogul, desfășurarea acțiunii și deznodământul se îmbină firesc în cel mai autentic test drive filmat cu camera ascunsă într-o cutie de Pepsi Max.

 

Farsa de la dealerul auto este precedată de cea cu unchiul Drew, pentru care a fost cooptat baschetbalistul NBA Kyrie Irving, și ne reamintește că Pepsi este o marcă puternică, flexibilă și capabilă să revină mereu în atenția consumatorilor cu campanii fresh, bine puse la punct și memorabile.

close
Facebook IconTwitter Icon