TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 4 - 2012

Pepsi pregătește următoarea mișcare de marketing prin lansarea de doze în ediție limitată cu imagini cu Michael Jackson. Dozele vor putea fi găsite în peste 20 de țări și au fost create pentru a sărbători 25 de ani de la apariția celui de-al șaptelea album al megastarului, intitulat “Bad”.

Pepsi colaborează din nou cu Michael Jackson

Această inițiativă face parte din noua campanie globală ”Live for Now” ce a debutat în S.U.A. la începutul acestei săptămâni, iar lansarea oficială a noilor doze Pepsi va avea loc în China, după care campania va continua să se desfășoare la nivel internațional. Noile cutii vor avea imprimate diferite siluete ale posturilor emblematice ale lui Michael, imagini însoțite de sloganul “King of Pop“.

Campania cuprinde și concursuri organizate în fiecare țară unde vor fi lansate dozele, cu premii constând în produse în ediție limitată și bilete la spectacolul ‘Michael Jackson The Immortal World Tour‘ al celor de la Cirque du Soleil. De asemenea, Sony Music și Estate of Michael Jackson plănuiesc proiecte aniversare pentru celebrarea a 25 de ani de existență pe piața muzicală a albumului ”Bad“.

Pepsi a colaborat prima dată cu Michael Jackson în 1983 pentru campania “New Generation“, în 1988 a fost sponsorul turneului “Bad”, după care artistul a devenit imaginea campaniei “Chase“. În legătură cu noul parteneriat, Frank Cooper, chief marketing officer, global consumer engagement, PepsiCo, a declarat că este vorba nu numai de nostalgie, dar și de o continuă legătură cu muzica lui Jackson și de respectul pentru impactul pe care muzica lui l-a avut în industria divertismentului. Această nouă colaborare se va realiza prin cele peste un miliard de doze Pepsi cu imaginea lui Michael, prin conținut digital și evenimente live de amploare.

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon