TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On March - 22 - 2012

În urmă cu câteva zile, Pepsi a anunțat că noua purtătoare de cuvânt a brand-ului este Nicki Minaj.

Pepsi

Artista rap, în vârstă de 29 de ani, a încheiat un contract în valoare de câteva milioane de dolari, care include și o reclamă ce a fost filmată luna trecută în America de Sud.

Spotul publicitar va putea fi văzut în următoarele două luni și va fi vorba de o trecere către un nou produs Pepsi, intitulat Pop, Nicki Minaj  fiind imaginea acestui brand, iar colaborarea se anunță a fi explozivă potrivit declarațiilor făcute pentru Forbes de Derek Jackson, cel care a mediat contractul.

Contractul de șapte cifre al lui Nicki este ultimul dintre cele încheiate de gigantul de băuturi răcoritoare cu artiști ai casei de discuri Cash Money/Young Money.

Nicki Minaj se alătură galeriei de vedete care de-a lungul timpului au fost imaginea Pepsi: Michael Jackson, Shakira, Britney Spears, Jennifer Lopez, David Beckham, Beyonce și Pink.

Sursă informaţii

close
Facebook IconTwitter Icon