TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 9 - 2012

Mi-au plăcut dintotdeauna cei de la Pampers atât pentru preocuparea lor constantă de a crea cele mai bune produse pentru copii, cât și pentru grija și implicarea în diverse proiecte cu caracter umanitar.

Pampers crede că fiecare copil e un miracol

Din această ultimă categorie face parte și un clip foarte emoționant, lansat în urmă cu un an și care susține cauza copiilor născuți prematur prin fundația Graham. Graham’s Foundation e o organizație non-profit, înființată de părinții unui copil născut prematur și care, din păcate, nu a supraviețuit. În amintirea lui, au pus bazele acestei fundații al cărei scop este oferirea de susținere practică și emoțională a părinților ai căror copii vin pe lume mai devreme decât trebuie.

Susținerea practică a părinților constă în trimiterea către aceștia a unui pachet cu diferite obiecte în secția neonatologică de terapie intensivă, iar cea emoțională este asigurată prin intermediul site-ului oficial al fundației care oferă posibilitatea de a cunoaște alți părinți și de a împărtăși cu ei experiența prin care trec sau au trecut .

Pachetul cu produse conține printre altele:  gustări, cărți, loțiuni de dezinfectare a mâinilor, diferite surse de informare pentru părinți, iar pentru cel mic hăinuțe și păturici care absorb mirosul părinților, special create pentru incubator. Bineînțeles că toate aceste produse costă, iar donațiie sunt mai mult decât necesare și binevenite, motiv pentru care Pampers a decis să se implice.

Astfel, cei de la Saatchi & Saatchi, New York au creat filmulețul de mai jos, iar fondurile strânse din vânzarea pe iTunes a melodiei ce constituie coloana sonoră a clipului, au fost redirecționate către Graham’s Foundation. Bravo Pampers pentru implicare și bravo și celor de la agenție pentru sensibilitatea și emoția pe care spotul publicitar le degajă!

close
Facebook IconTwitter Icon