TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 14 - 2013

Oreo încheie anul dedicat aniversării a 100 de ani de existență cu o campanie desprinsă din povești, colorată și animată. Gândită în jurul conceptului de a dărui un biscuit Oreo, campania Wonderfilled creează o atmosferă veselă, jucăușă și plină de imaginație.

Oreo - povești cu final alternativ în campania Wonderfilled

Oreo – povești cu final alternativ în campania Wonderfilled

Spoturile TV. realizate de The Martin Agency cu care Oreo colaborează de anul trecut, vor avea cu siguranță priză la public, cucerind deopotrivă copiii, dar mai ales adulții. De altfel, denumirea și execuția campaniei au fost construite din dorința de a reaminti celor mari că mirarea și curiozitatea inocentă a celor mici sunt atribute la care nu ar trebui să se renunțe pe parcursul vieții adulte.

Plecând de la ideea că “sharing is caring”, iar un gest frumos poate îmblânzi și cele mai sălbatice firi, spotul Oreo Wonderfilled Anthem prezintă mai multe povești clasice care au un sfârșit cu totul diferit de cel pe care îl știm.

Printurile realizate pentru campania Wonderfilled reiau poveștile cu final alternativ din spotul de mai sus.

Print Oreo Wonderfilled

Print Oreo Wonderfilled

sursă

close
Facebook IconTwitter Icon