TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 20 - 2012

Oreo a aniversat anul acesta 100 de ani de existență, iar despre aceasta puteți citi aici. Înseamnă un secol de promovare, vânzări și notorietate în creștere, deci o întreagă arhivă în materie de publicitate. Timpul nu stă pe loc și istoria Oreo continuă să se scrie și cu un print apărut de curând în online care cu siguranță va crea vâlvă.

Oamenii cu imaginație îl vor aprecia, în timp ce pudicii și feministele se vor indigna. De altfel, colegii de breaslă spuneau că această reclamă nu avea cum să fie creată în State, din cauza puritanismului de care mulți cetățeni de acolo suferă. Ea a fost realizată în Coreea de Sud de către agenția Cheil Worldwide și înfățișează un bebeluș care își ia masa cu un biscuit Oreo în mână. Reții automat privirea lui care întărește sloganul companiei, acela că Oreo este biscuitul preferat al laptelui.

Oreo - controversă cu bebeluși

 

Între timp, un reprezentant al Kraft Foods a declarat pentru presă că acest afiș a fost creat de agenția mai sus-menționată, însă are un caracter de unică folosință pentru un forum de publicitate și nu este destinat pentru distribuție publică și promovare către consumatori.

Nu știm dacă aceasta e poziția reală a companiei, dar este cert că această reclamă va circula mult de acum înainte, dacă nu pentru a crea controversă, măcar ca un bun exemplu de creativitate. Oricum eu nu aș înțelege controversa, pentru că Oreo nu face discriminări și afirmă că este biscuitul preferat al laptelui… chiar și al celui de sân.

Sursă foto

close
Facebook IconTwitter Icon