TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 4 - 2012

Publicis Conseil a pus la punct pentru Orange Franța o campanie de Crăciun de excepție pentru produsele și serviciile oferite de operatorul de telecomunicații, în special pentru televizorul Orange.

Orange Franța – campanie de Crăciun în toată puterea cuvântului

Orange își propune să ducă experiența televiziunii la următorul nivel și să îndeplinească astfel dorința consumatorului de a deveni un actor în ceea ce privește divertismentul, prin cele mai simple mijloace cu putință. Utilizatorii pot interacționa cu televizorul pentru a se juca, a se distra și chiar a socializa pe internet pe rețelele de specialitate, totul în confortul propriei locuințe. Astfel, sloganul “Televizorul tuturor situațiilor posibile” (“La TV de tous les possibles”) este cum nu se poate mai nimerit.

Orange Franța – campanie Vivement Noël (3)

Campania de Crăciun pentru  televizorul Orange anunță și introducerea pe piață, din ianuarie 2013, a Livebox Play însoțit de decodorul propriu Livebox Play TV ce permite tuturor abonaților la internet-cablu-telefonie să profite de funcțiile inovatoare ale televizorului Orange. Aceștia vot putea:  să navigheze pe internet cu ajutorul noii telecomenzi ce are încorporată o tastatură, să socializeze liber cu prietenii pe Facebook și pe Twitter concomitent cu privitul la televizor, să acceseze peste 50 aplicații ale unor brand-uri renumite din magazinul inclus în Livebox Play TV.

Toate aceste noutăți, precum și alte oferte irezistibile la smartphone-uri și tablete sunt promovate în campania de Crăciun  Vivement Noël“, ce acoperă toate canalele de comunicare. Pentru mai multe informații despre noile funcții ale televizorului Orange, a fost creat website-ul vivement-noel.orange.fr, iar săptămâna trecută au fost lansate un spot tv și 6 printuri, ce continuă povestea personajelor din campania pentru sărbătorile de iarnă de anul trecut.

Orange Franța – campanie Vivement Noël (4)

Clipul publicitar, denumit “Misiune: Crăciunul“, are anul acesta ca temă nerăbdarea, astfel că personajele animate din spot pun în aplicare un plan pentru ca sărbătoarea să vină cât mai repede.

Printurile îi aduc din nou în prim-plan pe piticul de grădină, zâna, Magii și alte decorațiuni de Crăciun, surprinși în frenezia pregătirilor de sărbători.

Orange Franța – campanie Vivement Noël (1)

Orange Franța – campanie Vivement Noël (2)

Orange Franța – campanie Vivement Noël (5)

sursă

 

 

close
Facebook IconTwitter Icon