TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 8 - 2012

Marca de deodorante a lansat o nouă campanie pentru gama de  produse Old Spice Champion, ce se adresează bărbaților care cred că un miros plăcut îi poate ajuta în drumul spre succes.

Old Spice Champion transformă orice bărbat într-un campion

Campania creată tot de cei de la Wieden + Kennedy se adresează campionului din fiecare bărbat și îi oferă “motivația și încrederea în sine de care are nevoie pentru a reuși în viață”. Noile spoturi publicitare continuă atmosfera amuzantă și ușor exagerată cu care Old Spice ne-a obișnuit și au ca personaj principal un bărbat obișnuit care ascultă o casetă self-help la niște căști uriașe ce îi reamintește constant că este musculos, are un păr mișto, prieteni sofisticați și o mașină ecologică, confecționată în întregime din nisip. După terapia consistentă de autosugestie, eroul nostru trece la acțiune și îl puteți vedea cum își pune ordine în viața amoroasă (prietena lui e însăși Heather Graham) sau cum evoluează în competiții sportive.

Derulată sub sloganul “Believe in your smellf“, campania este continuarea celei din 2010 și a celei de sărbători din decembrie cu Isaiah Mustafa, dar și a celei care îl are ca protagonist pe actorul și fostul jucător NFL, Terry Crews, pentru campania “Smell the Power “.  Old Spice Champion mai beneficiază pe lângă clipul publicitar principal, de două spot-uri TV mai scurte, unul cu  sedan-ul Delorean din nisip și unul cu un fost sportiv intitulat “Never Again“, de un print cu eroul nostru la o cursă de cai și o campanie digitală care presupune existența unor plăcuțe pe trofee care au ca text: “Nu este suficient să crezi în visele tale. Trebuie să miroși ca și când crezi în visele tale.” (“It’s not enough to believe in your dreams. You have to smell like you believe in your dreams.”)

Criticii spun că noua campanie nu aduce nimic nou, deoarece s-a folosit aceeași rețetă, ceea ce nu e neapărat un lucru rău, atât timp cât aceasta își atinge scopul și mai ales se face remarcată.

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon