TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On July - 24 - 2012

Campania pentru Old Spice Champion despre care ați putut citi aici, continuă cu un spot nou, dedicat ediției 2012 a Jocurilor Olimpice, ce reia ideea și păstrează caracterul amuzant al clipurilor publicitare lansate deja în cadrul acestei campanii derulate sub sloganul “Believe In Your Smellf”.

Old Spice Champion continuă campania Believe In Your Smellf

Astfel, Procter & Gamble și agenția  Wieden + Kennedy au decis să nu mai aplice scenariul emoționant din spot-urile cu atleții ce le sunt recunoscători mamelor lor și au realizat un clip publicitar amuzant și un pic ciudat, dar care se concentrează în jurul Jocurilor Olimpice, intitulat “I Will Live Forever” și  pe care îl puteți urmări mai jos.

close
Facebook IconTwitter Icon