TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On February - 18 - 2013

Nivea a lansat săptămîna trecută una din cele mai bune inițiative de promovare a unuia din produsele sale. Este știut că evenimentele stresante determină modificări de ordin fizic ale organismului: acesta secretă adrenalină care duce la intensificarea activității cardiace, respectiv accelerarea pulsului și, implicit, transpirație ca urmare a eforturilor corpului de a face față unui eveniment cu potențial periculos.

Nivea și agenția Felix & Lamberti au testat reacțiile la stres ale mai multor oameni într-un aeroport din Germania. Compania a declarat că nu a folosit actori și că s-a asigurat în prealabil că toți subiecții experimentului sunt sănătoși, iar la sfîrșitul acestuia nimeni nu a rămas cu traume. Iată cum Nivea a lansat primul viral al anului:

close
Facebook IconTwitter Icon