TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On February - 19 - 2013

Un alt brand care atinge o cifră rotundă în acest an, este Haribo. Astfel, cu ocazia împlinirii a 40 de ani de existență, Publicis Activ Marseille a conceput o campanie aniversară pentru brand, gîndită în jurul unui produs nou și lansat pentru a marca acest moment important în istoria Haribo: Dragibus.

Campania este alcătuită dintr-un spot TV, un joc pe haribo.com și ocazia oferită în premieră de Dragibus consumatorilor ca pe tot parcursul acestui an, aceștia să aleagă o culoare ce va fi comercializată în ediție limitată. Totul se va desfășura sub sloganul « Il mixe les couleurs, il a un max de goût ! »

close
Facebook IconTwitter Icon