TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On January - 28 - 2013

Diet Coke schimbă prefixul anul acesta, motiv pentru compania mamă să lanseze o campanie aniversară pe parcursul acestui an. În cei 30 de ani de existență, formula dietetică a Coca-Cola a trecut prin mai multe etape, de la băutura momentului în anii ’80 la campaniile memorabile din anii ’90, ca în prezent să țintească spre statutul de lifestyle brand.

Deoarece campania cu tipul mișto din anii ’90 a făcut furori, agentția BETC Londra a decis să îl readucă în cadrul campaniei aniversare din 2013. Așadar, să urmărim acțiunea din spotul de mai jos, pe acorduri de Etta James – “I just want to make love to you”.

close
Facebook IconTwitter Icon