TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On March - 5 - 2013

Carlsberg lansează o campanie TV în valoare de 4 milioane de lire sterline cu scopul de a-și consolida poziția de bere preferată în rândul bărbaților de pretutindeni, care muncesc din greu pentru a-și atinge obiectivele, valorificând astfel sloganul mărcii - ‘That calls for a Carlsberg’.

Cel mai recent spot continuă parodierea filmului “Marea evadare”, începută în campania de anul trecut. De data aceasta, putem vedea cât de inventiv este un grup de bărbați aflați la SPA. David Scott, director de marketing pentru Carlsberg UK a declarat că marca de bere și-a construit o reputație solidă din “realizarea de reclame amuzante și memorabile, iar ultimul spot respectă tradiția. ”

Sunteți de acord cu afirmația domnului Scott? Vă așteptăm părerile în secțiunea de comentarii.

close
Facebook IconTwitter Icon