TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 2 - 2012

Se poate spune că Lana Del Rey are un an de excepție din punct de vedere profesional. După succesul înregistrat de albumul său “Born To Die“, lansat la sfârșitul lui ianuarie, și popularitatea ei în continuă creștere, brand-uri importante au început să o curteze din dorința de a le fi imagine. După campania pentru H&M și colaborarea cu Mulberry, ea a acceptat propunerea celor de la Jaguar de a promova noul F-Type.

Lana Del Rey pentru Jaguar F-Type

Sursă

Noul Jaguar F-Type a fost prezentat oficial săptămâna trecută la muzeul Rodin din Paris. Cântăreața a participat la lansare, ocazie cu care a interpretat piesa “Burning Desire“. Aceasta a fost compusă special pentru campanie și va figura ca bonus pe “Born To Die – The Paradise Edition” ce va apărea pe piață în noiembrie.

Noul Jaguar F-Type a sosit

Sursă

Burning Desire” asigură coloana sonoră pentru clipul publicitar apărut de curând. Spotul pentru noul Jaguar F-Type aduce în prim-plan mașina și performanțele ei și nu pe Lana Del Rey. Deși majoritatea campaniilor scot în față vedeta, cei de la Jaguar au ales în mod firesc să evidențieze produsul, ceea ce ne face să le acordăm o mare bilă albă.

Deși șoferii sunt avertizați să nu reproducă acțiunea din spotul publicitar, nouă ne place mult ce se întâmplă acolo. Puteți vedea și voi mai jos.

close
Facebook IconTwitter Icon